If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Собственика на ауто + удря едно рамо, от там ми идва и ниската цена
Жалко, че сега го откривам като връзка...но ще е полезно де! Имам уговорка за моите автомобили да ми прави цена!
Ама и ти голяма реклама му направи - 300% надценка на дребно.
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Ей сега ще им звънна.
пп В Ауто + изобщо го нямат тоя филтър, то и затова ми излиза, че няма наличност, стои само цената 99лв и в другия им сайт 101лв. Имаше едни магазини към Ауто+ които в последствие се отцепиха нещо, щото софиянци си направиха директни складове по градовете и им тръгнаха по клиентите, но още отговарят на това име, та най-вероятно говорим за различни фирми.
Здравейте колеги искам да споделя една особеност на 159 ,ако ви се наложи да палите колата с бутане ,на мене ми се е налагало вече 2 пъти заради кофти акумулатор ,след като запалите, и стигнете кадето трябва не се опитвайте да гасите колата от копчето ,а я изгасете на скорост понеже практически компа или както се нарича ЕКУ не знае че колата работи понеже явно не е я запалил той, и вместо да изгасне колата почва да пали, и стартера почва да стърже яко в маховика.Ако вече го знаете добре, ако ли не сега го знаете.Понеже темата е за подробности около модела и реших да го споделя.
Здравейте колеги искам да споделя една особеност на 159 ,ако ви се наложи да палите колата с бутане ,на мене ми се е налагало вече 2 пъти заради кофти акумулатор ,след като запалите, и стигнете кадето трябва не се опитвайте да гасите колата от копчето ,а я изгасете на скорост понеже практически компа или както се нарича ЕКУ не знае че колата работи понеже явно не е я запалил той, и вместо да изгасне колата почва да пали, и стартера почва да стърже яко в маховика.Ако вече го знаете добре, ако ли не сега го знаете.Понеже темата е за подробности около модела и реших да го споделя.
Това не го знаех и ми звучи странно. Няма ли да изгасне ако просто издърпаме ключа, да не я блъскаме на скорост?
За щастие не ми се е налагало да я паля така, ама знае ли човек кога и какво ще му се наложи да прави...
Това не го знаех и ми звучи странно. Няма ли да изгасне ако просто издърпаме ключа, да не я блъскаме на скорост?
За щастие не ми се е налагало да я паля така, ама знае ли човек кога и какво ще му се наложи да прави...
На запалена кола не можеш да дръпнеш ключ,също както и да загасиш колата в движение от бутона-просто не става
Възможно е да се случва това за което говори Ники,просто защото не е бил натиснат бутона.На мен ми се е случвало като пали,все едно не пали хубаво и почва да работи на 2 цилиндъра,явно съм пуснал рано ключа
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Това не го знаех и ми звучи странно. Няма ли да изгасне ако просто издърпаме ключа, да не я блъскаме на скорост?
За щастие не ми се е налагало да я паля така, ама знае ли човек кога и какво ще му се наложи да прави...
Ако и издърпаш ключа трее да изгасне ма като ти се наложи и не знаеш не дърпаш ключа а натискаш копчето и тогава изненадан виждаш ,че почва да пали. При втори опит с копчето вече гасне понеже след като е завъртяла вече ,макар и на празно после компа знае че е запалил тои колата.А както пише колегата явно неможеш да и извадиш ключа.
На мен ми се е случвало като пали,все едно не пали хубаво и почва да работи на 2 цилиндъра,явно съм пуснал рано ключа
Ония ден беше при мен една 9-ка 2008г и пали само с натискане и пускане на бутона, т.е. без задържане. На нашите държиш докато запали. Другото, което ми направи впечатление около бутоните на климатика - няма копче mono, на негово място има off
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Ония ден беше при мен една 9-ка 2008г и пали само с натискане и пускане на бутона, т.е. без задържане. На нашите държиш докато запали. Другото, което ми направи впечатление около бутоните на климатика - няма копче mono, на негово място има off
То това сигурно е по новата кадето и се отваря и багажника от емблемата ,при мене не е така трябва да задържиш бутона и имам копче за багажника
Ония ден беше при мен една 9-ка 2008г и пали само с натискане и пускане на бутона, т.е. без задържане. На нашите държиш докато запали. Другото, което ми направи впечатление около бутоните на климатика - няма копче mono, на негово място има off
ex Alfa Romeo 156 '02 1.9 JTD
ex Alfa Romeo 159 '06 1.9 JTDm
Alfa Romeo Brera Italia Independent '10 3.2 V6 Q4
Alfa Romeo 4C
Значи сега ходих за цигари и пробвах.Първо точно както казва колегата Муру запален ли е двигателя ,дори и на место бисквитката няма вадене.После колата в движение ли, е с над около 5 километра не се гаси вече, и от копчето,трябва да е почти спряла ,за да успееш да я загасиш.После при мене има и друго ,ма незнам дали и при вас е така, или при мене нещо не е на ред.Аз като съм на скорост, и натисна леко спирачката само, и натисна копчето , колата пали и скача на пред, като всяка кола запалена на скорост. Та си мисля ,да не би да има ,нещо датчик на кутията ,а при мене да не работи ,датчик ,кадето чете ,дали си на скорост или не.Щото така е кофти внимавайте и вие ,понеже на скоро щях да ударя една кола паркирана много близо,пред мене.
А по въпроса на дугия колега ,при мене не става с двата педала както казваш ти ,и да пали ,без да задържиш копчето ,с единия или с двата същото е все трее да го задържиш.
Можеш да огасиш мотора в движение като натиснеш 3 пъти бързо бутона
Е това е ново 20 ,обаче трее да се провери ,така каляската може да бъде пускана по енерция ,и спестени ценни капки нафта.Допълвам си поста ,то добре да се види ,ама трее се провери да не е ,нещо авариино гасене ,и после да няма палене вече,и да изисква намесата на злите гении с компютрите,и паленето да излезе солено.
Е това е ново 20 ,обаче трее да се провери ,така каляската може да бъде пускана по енерция ,и спестени ценни капки нафта.Допълвам си поста ,то добре да се види ,ама трее се провери да не е ,нещо авариино гасене ,и после да няма палене вече,и да изисква намесата на злите гении с компютрите,и паленето да излезе солено.
Пак можеш да си я запалиш в движение без проблем.
Това всичко се отнася за ръчна кутия. На автоматика не смея да пробвам.
Comment